גבייה והוצאה לפועל

סיפקתם שירות, אבל הלקוחות מתחמקים מלשלם או שהצ’קים חזרו? פנייה לעורך דין שתחום התמחותו באכיפת חיובים והוצאה לפועל יכולה לסייע בגבייה מלאה של החוב.

אין כמעט עצמאי או בעל עסק שלא מכיר את זה: סיפקתם שירות ללקוח, נתתם את כל הנשמה כדי שהוא יהיה מרוצה והשגתם תוצאות מעולות, אבל כשמגיע מועד התשלום שקבעתם – כסף אין, או שהצ’קים חוזרים. מה בכל זאת יש? בעיקר תירוצים.

ה”מנומסים” מתנצלים ומתנצלים, בודים מדמיונם אסונות בלתי צפויים שגזלו מהם את היכולת לשלם לכם ומבטיחים שממש בעוד יום או יומיים (או חודש, או שנה) הכל יסתדר – ותקבלו את מה שמגיע לכם; אחרים לא עונים לטלפון או אפילו מעזים לבוא בטענות אליכם, על איכות השירות שסיפקתם – שהייתה מצוינת, עד שהגיע הרגע לשלם.

עו"ד גיא צברי, עורך דין גיא צברי, גיא צברי עו"ד, גיא צברי עורך דין

המציאות העסקית הבלתי נסבלת שנכפית על ספקי שירותים ובעלי מקצועות שונים גורמת פעמים רבות לא רק לעגמת נפש רבה, אלא גם לקשיים תזרימיים ובעיות כלכליות חמורות אחרות. בסופו של דבר, גם אם הקפדתם מראש שההוצאות החודשיות לא יעלו על ההכנסות, לקוח אחד או שניים שפשוט לא משלמים בגין השירות שכבר קיבלו מכם, עלולים להכניס אתכם לכאוס פיננסי מוחלט ולפגיעה תדמיתית לא מבוטלת אל מול ספקים, בנקים וגורמים אחרים.

מצבים כאלה משאירים לא מעט עצמאיים או בעלי עסקים במצב של חוסר אונים, ייאוש ותחושה שכל ההשקעה הרבה בשירות שסיפקו ירדה לטמיון; אלא שבמבחן המציאות, בחלק גדול מהמקרים אין שום סיבה להרים ידיים.

אם אתם עצמאיים או בעלי עסקים שמתמודדים עם לקוחות סרבני תשלום, כדאי שתדעו: ברוב המקרים, אם יש בידיכם חוזה או הסכם חתום על-ידי החייב, תוכלו לשים קץ לתירוצים ולגבות את החוב בדרך פשוטה, קלה ויעילה, שלעיתים כלל לא כרוכה בהגעה לבית המשפט או אפילו בבירור העניין שם; כך בדיוק באשר לצ’קים שנמסרו לכם וחזרו, מכל סיבה שהיא.

אם סיפקתם שירות וחייבים לכם כסף, אל תמהרו לוותר. גם אם המצב נראה לכם אבוד, פעמים רבות עשוי להיות לו פתרון פשוט ומהיר.

ייעוץ משפטי אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Call Now Button
×

שלום!

יש לכם שאלה? זקוקים לייעוץ משפטי מקצועי? אנחנו כאן לרשותכם.

× לפנייה ב-WhatsApp